Koncepciós perek és propaganda filmek korát éljük.
Adva vagyon az univerzális megoldás a költségvetés rendbetételére, a hiánycélok is nagyon rendben lesznek ezzel, ez ugye a válságadó.
Ez az adónem érinti majd a kereskedelmi láncokat is. Jobb, ha tudják, hol a helyük.
Működésbe is lép a párt propaganda gépezete. Kurva sokan szidják a tervet, pedig ezt is nehezen izzadtuk ki!
Magyarország egyik nagy kereskedelmi tévéje a híradóban (haha!) erről megkérdez egy érintettet, aki helyesel. Hát kit kérdeznek meg? Hát a CBA kommunikációs igazgatóját. Beszarok. Kell még részleteznem az összefüggést. Kábé mint Csányi és a bankadó.
Na jó ha valaki nem tudná: A CBA fizette a tavaszi kampányban azokat a nagy ’Ítéletidő”-s plakátokat fakultatívé, meg tolta is a kampány szekerét pár millával. Nem kérdés mennyire elkötelezettek a mai magyar konzervatív jobboldal mellett. Talán ezért lehet csak Kárpátia cédét kapni náluk.
Emellett egy másik színvonalas műsor a kisboltokat kezdi favorizálni, hogy azok mekkora fasza gyerekek. Sajtószabadság, hajrá!
Megjegyzem tutira megmondom most, hogy a CBA a 0,1%-os sávba fog esni. Félig meddig francise meg ilyen- olyan nagyker, lehet tologatni a számokat. Bezzeg majd az ördögi Tesco!
Csak ha ez az adó burkoltan is, de a hazai piaci szereplők támogatása (is), akkor mit szól majd az EU?